سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع کشاننده به هلاکت است و نارهاننده ، و ضامنى است حق ضمانت نگزارنده ، و بسا نوشنده که گلویش بگیرد و پیش از سیراب شدن بمیرد ، و ارزش چیزى که بر سر آن همچشمى کنند هر چند بیشتر بود مصیبت از دست دادنش بزرگتر بود ، و آرزوها دیده بصیرت را کور سازد و بخت سوى آن کس که در پى آن نبود تازد . [نهج البلاغه]

ژئوتکنیک

سلام من کیوان هستم.

متولد 16 اردیبهشت 1356،متاهل،کارشناسی ارشد زمین شناسی مهندسی از دانشگاه آزاد زاهدان
تخصص بالا و حرفه ای درطراحی بانک اطلاعات سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)و تفسیر تصاویر ماهواره ای

اگه بخوام از دوستای خوب و ارزشمند خودم یادی بکنم
میتونم ازحسین،کوشا، قباد،داوود،رضا نام ببرم.که خیلی دلم میخاد ببینمشون.
دونفر رو توزندگیم از همه بیشتر دوست دارم،همسر خوبم و کسری برادرزاده 3ساله ام.
از رنگ مشکی خوشم میاد و از رنگ بنفش بیزارم.گل رز قرمز و مریم خیلی دوست دارم از هیچ گلی بدم نمیاد.
از غذاهای خونه خورشت کرفس،بادمجون ،آبگوشت و ماکارونی و از غذاهای رستوران فقط چلوکباب کوبیده با زرده تخمرغ، کره وگوچه اضافه ودوغ محلی رو دست دارم. و ار فسنجون متنفرم.
از بین نوشیدنی ها چای و قهوه ترک بدون شیر وشکر(البته نه خیلی داغ)رو خیلی خیلی دوست دارم واصلا اهل میوه نیستم.
همسرم میگه همه اخلاقم خوبه فقط خیلی ریخت و پاش میکنم و بی ملاحظه ام،ولی انصافا اینجوری نیستم.
تو کار خونه کمک میکنم،ولی از دستمال کشیدن سفره و ظرف شستن متنفرم.
از اهالی ورزش خوشم میاد.آخه من کمربند مشکی دان1 کیوکوشین کای کان کاراته هستم که چند سالی ورزشو ترک کردم.
در ضمن گاهی اوقات یه چیزایی شبیه شعر هم میگم که بعدا براتون میگم.

 

 




کیوان کیانی ::: جمعه 86/4/29::: ساعت 3:36 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :3140
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
کیوان کیانی
متعهد،شوخ،سالم
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<